top of page
ניהול עמוד סושיאל.jpg

ניהול העמוד העסקי בסושיאל מדיה

מה חשוב לעשות לפני שמתחילים לנהל עמוד עסקי?

1. ניתוח קהל היעד שלכם.

קהל היעד – הוא קבוצה ספציפית של אנשים בתוך שוק היעד אליו מכוון שיווקו של מוצר או רעיון מסוים. אנשים אלו עשויים להיות רוכשים פוטנציאליים של המוצר, אנשים שכבר משתמשים בו דרך קבע.

מה חשוב לדעת על קהל היעד?

  • נתונים דמוגרפיים: גיל, מין, מצב משפחתי, עדה, גובה ההכנסה

  • גאוגרפיה: זה חשוב במיוחד אם טווח המשלוחים שלכם מוגבל לפי המיקום שהמותג שלכם מבוסס בו

  • תכונות אופי: מדובר בנתונים על התכונות האישיות של הלקוחות הפוטנציאליים – אורח חיים, מעמד חברתי, עקרונות, תחומי העניין ותחביבים. מידע זה עוזר להכיר טוב יותר את הקהל היעד שלכם

  • נתונים התנהגותיים: כדי לאסוף מידע זה, עקבו אחר אופן האינטראקציה של העוקבים עם האתר. צרו קמפיינים על סמך המוצרים שהם צופים בהם ומוסיפים לעגלת הקניות שלהם ניתוח מתחרים.

2. ניתוח השוק בתחום הרלוונטי אליך.

ניתוח השוק עוזר להבין את המצב בתחום בו אתם מתעסקים, למצוא את הנישה שלכם ולהבין לאיזה כיוון להתפתח. לדוגמה, ניתן לנתח החלטות מוצלחות וטעויות של מתחרים, לקבוע מה פופולרי בנושא אותו אתם מנהלים ואילו דברים חדשים ניתן להציע, להעריך את הפוטנציאל של פרויקט אינטרנטי ככלי להפקת רווח.

3. התפתחות מותג אישי.

היום לא מספיק רק להיות מומחה מקצועי בתחומכם כדי להיות מבוקשים ומעניינים –

אתם צריכים לעבוד על יצירת מותג אישי.
    – המותג האישי הוא התדמית שלכם בעיני הציבור. זה מה שהם אומרים עליכם ומה שהם חושבים כשהם שומעים את שמכם.
    – אם הצלחתם ליצור מותג אישי – אתם מוכרים, ללקוח יש מושג מי אתם, נראה לו שאתם מכירים, או אפילו חברים, וכתוצאה מזה – הוא סומך עליכם.
    – אמון – הוא 50% מהצלחה.

4. אתם מוכנים ליצור תוכן רלוונטי לקהל היעד שלך?

תתחילו מיצירת גאנט תוכן.

גאנט תוכן. זאת רשימה של נושאים מתוכננים לפרסום בבלוג ברשתות חברתיות,

ברשימת תפוצה ובמשאבים נוספים באינטרנט. הוא נערך על מנת לקחת בחשבון בצורה מקסימלית את צרכי הלקוח ולספק מידע שיסייע בפתרון בעיותיו.
גאנט תוכן שמבוסס רק על המכירות – זאת אסטרטגייה שלא תעבוד. אתם צריכים להשתמש בסוגי תוכן שונים: מכירתי, תוכן עם ערך לעוקב, משעשע ואינטראקטיבי.

תוכן מכירתי. זה הצעות שלכם, אופן שימוש במוצר, תיקי עבודות, תגובות ומבצעים.

תוכן עם ערך לעוקב – זה מידע רב ערך לקונים הפוטנציאליים שלכם שיסייע בשימוש המוצר אותו אתם משווקים.

תוכן משעשע. כדי שהקהל לא ישתעמם וימשיך לעקוב אחרי הבלוג שלכם צריך לתת לו לנוח מהמכירות. אנשים מגיעים לרשתות חברתיות כדי לעשות כיף, לפרוק את הראש, לשוחח עם חברים, לצפות בדברים מעניינים, לצחוק ולבלות. ואתם צריכים לפרסם תוכן שיעזור להם לעשות את זה.

תוכן אינטראקטיבי. זה כל מה שמעודד את העוקבים להיות פעילים: תחרויות והגרלות, תשובות לשאלות, משחקים וחידונים. 

 

לא פחות חשוב להעלות תמונות איכותיות ומעוצבות היטב. התחרות ברשתות החברתיות היא עצומה, התוכן שלכם חייב להיות בהיר ושונה ממה שהמשתמשים רגילים לראות. ברשתות החברתיות יש לכם רק 5 שניות לעורר רגשות בקהל היעד ולגרום לו להתרכז בפרופיל שלכם. תהיו יצירתיים, תשתמשו בתמונות מונפשות, תכינו תמונות עם עיצוב אחיד ומעניין ואל תפחדו לעשות טעויות. 

 

כל לקוח שהחברה מפסידה עקב אסטרטגיית שיווק לא מתוכננת הופך לקונה של המתחרה. אם אדם מחפש מוצר מסוים, הוא בסופו של דבר יעשה את הבחירה שלו ולא תמיד לטובתכם. הכל תלוי ביעילות הגישה של החברה לשיווק. אם אתם רוצים לנהל בלוג מעניין ומועיל – הראו את הייחודיות שלכם, שמרו על לקוחות נאמנים ומשכו קהל חדש, ותצרו בשבילו תוכן אסתטי, שימושי ומחושב היטב.

bottom of page