top of page
איך עובד הפרסום באינסטגרם
כיצד ואיך להתנהל נכון עם פרסום מוצרים או שירותים דרך פלטפורמת האינסטגרם
אינסטגרם – היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר עם משתמשים המבלים בה בממוצע 30 דקות ביום.
ל-72% מהמשתמשים רמת ההכנסה ממוצעת ומעלה, 10.5% עובדים בתפקידי ניהול. מודעות באינסטגרם הן הכלי הנכון לספר לאנשים האלה על המוצרים והשירותים שלכם.
הפרסום באינסטגרם ממוקד.
זה אומר שאתם מתארים את קהל היעד – תחומי העניין שלו, מקום מגורים, מאפיינים דמוגרפיים – והרשת החברתית מחפשת משתמשים כאלה ומציגה להם מודעות, ולא לכולם.
השלבים העיקריים שיש לנקוט כדי להכין את חשבונכם להצגת הפרסום:
1. תחברו פרופיל עסקי. פרופיל עסקי הוא חשבון האינסטגרם המסחרי המקושר לעמוד הפייסבוק של
החברה. (ניתן לקדם רק את הפוסטים והסטוריס שכבר קיימים בחשבונכם באמצעות האפליקציה.)
2. פתחו את הפוסט שישמש בפרסום ולחצו על "קדם".
3. תארו את קהל היעד שלכם. אתם יכולים לציין את המיקום, תחומי העניין והמאפיינים הדמוגרפיים
של הקהל. הוסיפו כותרת ולחצו על "סיום" – הקהל יישמר ותוכלו להשתמש בו לקמפיינים עתידיים.
4. ציינו את התקציב היומי של מסע הפרסום ואת משך הזמן בימים.
5. בחרו לאן תרצו לשלוח את הלקוחות הפוטנציאליים (פרופיל העסקי שלכם, אתר הנחיתה או הפוסט/סטורי), תארו את הקהל היעד, הגדיר את הגדרות התקציב.
6. הקמפיין מוכן להפעלה. הוסיפו כרטיס אשראי או חשבון PayPal שממנו תשלמו עבור הפרסום.
לחצו על "תשלום", בחרו מדינה והזינו את פרטי התשלום שלכם.
כיום ישנם 400 מיליון משתמשים באינסטגרם, ויותר ממחציתם משתמשים באפליקציה על בסיס יומי.
נתונים סטטיסטיים מראים שלמשתמשים יש סיכוי גבוה פי 2.5 ללחוץ על מודעות באינסטגרם מאשר בפלטפורמות חברתיות אחרות.
46% מבעלי הסמארטפונים טוענים שהם לא יכלו לחיות בלי המכשיר שלהם, וכיום אינסטגרם הפכה לחלק בלתי נפרד ממנו.
מותגים ומפרסמים שכבר פרסמו את המודעות שלהם מתחילים לראות תוצאות חיוביות מהמאמצים שלהם.
תתחילו להשתמש בפרסום דרך אינסטגרם אם אתם רוצים לעלות צפיות וכמות המכירות, להגביר את המודעות למותג שלכם ולקדם את העסק בצורה איכותית ומהירה.
אתם רוצים להכנס לעולם תוכן צבעוני וקריאייטיבי?
bottom of page