top of page
4-04-1395x752.jpg

פוסטים מונפשים

איך לנצל את הטרנד החם ברשתות החברתיות של יצירת פוסטים מונפשים ככלי שיווקי שפונה למרבית הקהל בסושיאל

שמתם לב לטרנד שהשתלט על רשתות חברתיות?

סרטונים ותמונות מונפשות מקבלים יותר לייקים ואינטראקציה. יש כל כך הרבה תוכן שרק תנועה עוזרת לבלוט. זו הסיבה שסטוריס ופוסטים מונפשים כל כך פופולריים באינסטגרם.

אנימציה מקדישה את האינדיבידואליות של החברה ומושכת את העוקבים יותר מהטקסט.
בנוסף לזה, קל יותר לזכור את האנימציה כי היא בהירה ואסוציאטיבית. 

לפי הסטטיסטיקה של 2020, 85% מהחברות משתמשות בסרטונים ככלי שיווקי. זה גדול יותר ב-22% מאשר ב-2018.
יש נטייה ברורה להאמין שגם סרטוני וידאו מצולמים וגם סרטוני אנימציה רק ימשיכו ​​לתפוס תאוצה.


בואו נסתכל על הסטטיסטיקה של תמונות מונפשות על פי סקר VIDEO MARKETING STATISTICS 2020:

  • 99% מהמשווקים בדצמבר 2020 אמרו שהם ימשיכו להשתמש באנימציות ב-2021

  • 81% ממשווקי האנימציות אמרו שתמונות מונפשות הגדילו את ההתערבות באתרים שלהם

האינדיקטורים מצד המשתמשים הם:

 

  • 66% מהאנשים מעדיפים ללמוד על המוצר או השירות מסרטון קצר, במקום לקרוא את הטקסט.

  • 96% מהמשתמשים צפו בסרטון על המוצר או השירות.

    תמונה מונפשת משמשת בחדשות כדי להראות, למשל, את הדינמיקה של מחירי הנפט. או הפופולריות הגוברת של מותג בהשוואה לאחרים. אבל הוא משמש גם להצגה ברורה ומרווחת של מותג או שירות ביוטיוב, בתערוכות מקצועיות או ברשתות חברתיות.

    אנימציות היום הן סופר טרנד. כל החבר'ה עם חנויות מקוונות שיכולים להרשות לעצמם להשקיע כסף וזמן על צילום מוצרים כבר עושים את זה, או יעשו את זה בשנתיים הקרובות.

    אנחנו מדברים על אותם תחומים שבהם המוצר מעלה את המעמד החברתי של הקונה ואת נוחות חייו: ביגוד, עיצוב פנים, רכבים, תכשיטים. תחומים שבהם התמונה חשובה.

מה חשוב לזכור כשאתם משתמשים בסרטונים מונפשים:

  • הדבר הכי חשוב לכל אנימציה הוא לא להגזים, אחרת נקבל תוצאה הפוכה. הכל צריך להיות במקום, לבצע משימה ספציפית ולשתף את התוכן הנכון, ואז נקבל אנימציה עובדת עם תוצאה מעולה.
     

  • הבחירה להשתמש באנימציה או לא, ואם כן – באיזו, תלויה בקהל היעד. ככל שהקהל צעיר יותר, כך האנימציה מבורכת יותר. קהל בגילאים 50+ מעריך יותר עיצובים מושכי עין.
     

  • אתם צריכים ללמוד היטב את קהל היעד ולבחור את האמצעים הנכונים כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות.
     

  • כל סוגי האנימציה יעילים אם התוכן עצמו מתוכנן היטב לקהל מסוים ולמטרות ספציפיות של המותג. העיקר להשתמש בפורמטים שונים ולעשות זאת באופן שיטתי, בהתאם לגאנט תוכן.
     

לדוגמה, כל יום שלישי – לפרסם קידום מכירות ואנימציה של המוצר, ובימי שישי – גיפים מצחיקים שמתאימים לנישה שלכם.

נשארו לכם שאלות?
תשאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות.

bottom of page